De meest gestelde vragen vindt je hieronder. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op de contactpagina.
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product naar keuze in de winkelwagen door op de “In winkelmand” knop te drukken. Als je hierna op “Doorgaan naar afrekenen” drukt kun je vervolgens je gegevens invullen en betalen. Pas als je op “Bestelling plaatsen” drukt is je bestelling definitief.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Nee helaas, Stlsh.nl verkoopt alleen via internet.
Ontvang ik bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Vlak na je bestelling ontvang je van ons systeem een orderbevestiging. Als je je bestelling ook al betaald hebt, bijvoorbeeld via iDeal of Mister Cash, wordt de bestelling direct verwerkt. Als dit voor 16.00 uur ’s middags is wordt je bestelling binnen 24 uur verwerkt.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Neem even contact met de klantenservice zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Op elke productpagina staat duidelijk naast de prijs vermeld of het product op voorraad is.
Betalen
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Afhankelijk van het gekozen land kan je betalen met:
- iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
- BanContact/MisterCash: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
- PayPal: Veilig betalen met je PayPal account.
- Creditcards: Veilig betalen met je Mastercard of Visa creditcard. Betalingen gaan via PayPal.
- Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.
Alle betalingen lopen via onze betalingsprovider Mollie. Betalingen gaan via een beveiligde verbinding.
Bij een groot aantal webwinkels betaal je extra als je wilt betalen via PayPal of via Bancontact/MisterCash. Bij Stlsh.nl komen er geen extra kosten bij je bestelling vanwege jouw keuze voor betaalmethode.
Is de levering bij alle betalingsmethodes even snel?
Is jouw bestelling voor 16.00 uur ’s middags gedaan? Dan wordt je bestelling binnen 24 uur verwerkt.
Wil je betalen via bankoverschrijving? Onze rekening is van KNAB, heb je een andere bank dan duurt dit meestal 1-2 werkdagen van bank naar bank.
Kies voor één van de directe betaalmethodes wanneer je direct je bestelling wilt ontvangen.
Wat is jullie bankrekening nummer?
Heb je gekozen voor bankoverschrijving kun je je betaling overmaken op:
NL52KNAB0723435251 ten name van Dot Circle.
Verzending
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Nadat je besteld hebt wordt jouw bestelling binnen 24 uur verzonden. Je krijgt van ons een bevestigingsmail met daarin de informatie over wanneer je jouw producten thuisbezorgd krijgt. Wil je meer weten over de verzending? Kijk dan op deze pagina.
Terugsturen en herroepingsrecht
Ben je niet helemaal tevreden over onze producten, stuur ze dan eenvoudig terug binnen veertien werkdagen, vanaf de dag dat je je bestelling binnen krijgt.
Je vindt hier de instructies en het formulier voor herroeping.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor de meest recente verzendkosten verwijzen we je graag naar het product van je keuze. Bij elk product staan de verzendkosten duidelijk beschreven.
Mijn pakket staat bij GLS als afgeleverd, maar ik heb nog niets ontvangen!
Het is goed om te weten dat pakketjes die als brievenbuspost worden verzonden automatisch als bezorgt worden gemeld op de dag nadat ze verzonden zijn. Het kan dus zo zijn dat in de track&trace gegevens van PostNL staat dat je pakje al afgeleverd is, maar dat deze pas uren daarna wordt bezorgt. Helaas kunnen wij hier niets aan doen, maar is dit een probleem van de manier waarop PostNL zijn brievenbuspakjes verwerkt.
Contactinformatie
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Of je nu een vraag wilt stellen over je bestelling, de producten of wilt laten weten hoe (on)tevreden je bent – we staan voor je klaar!
Vragen kun je stellen via email op info@stlsh.nl, via het contactformulier of telefonisch op 084-8836151.
We streven ernaar elke vraag binnen 24 uur te beantwoorden.
Productinformatie
Jullie zijn veel te duur! Bij … zijn jullie producten veel goedkoper!
Beautypanda.nl is de Europese importeur van de schoonheidsproducten die wij verkopen. Wij halen onze producten direct uit de fabriek van de betreffende merken. Wij kunnen een 100% garantie geven dat de producten die wij verkopen origineel zijn en geen imitatie of 1-op-1 kopie.
Het probleem van imitatie is in landen als China erg groot. Producten die goed verkocht worden zijn over het algemeen binnen zeer korte tijd als imitatie voor een veel gunstigere prijs te koop. Voor een vijfde van de prijs is er telefoon te koop die precies lijkt op de iPhone, voor de helft van de prijs een schoonheids-apparaat van een groot merk. Deze producten worden in kleine fabrieken minutieus nagemaakt, tot zelfs de echte producent van het product amper kan zien welke nu de originele is.
Zo ook met de producten die wij verkopen. Deze worden op grote schaal nagemaakt en verkocht op honderden sites in en buiten China. Vaak lijken de imitatie producten goed op het origineel, maar zitten er bijvoorbeeld andere ingrediënten in omdat de fabriek die deze kopie heeft gemaakt het originele ingrediënt niet kon krijgen. Er is dus niet te zeggen of deze kopieën net zo goed zijn als het origineel. Goedkoop betekend in de meeste gevallen imitatie, pas dus goed op!
Zijn jullie producten op dieren getest?
Nee, geen van onze producten is op dieren getest. Meer informatie hierover kun je bij de betreffende fabrikant verkrijgen.
Promotie & testen
Ik wil graag op mijn blog, vlog of YouTube kanaal 1 van jullie producten proberen.
Dat kan! Bekijk deze pagina voor meer informatie.
Willen jullie met Beautypanda.nl in mijn weggeefactie, beauty-box of sponsordeal meedoen?
Wij staan altijd open voor leuke acties en samenwerkingen. Stuur ons even een bericht via onze contactpagina, dan nemen we binnen 24 uur contact met je op!
Retourneren
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Ben je niet 100% tevreden over je aankoop? Dan is het mogelijk om binnen 14 dagen na je aankoop je bestelling terug te sturen en je betaling terug te ontvangen. Gebruik hiervoor het formulier om gebruik te maken van het herroepingsrecht.
Mijn bestelling is beschadigd of niet compleet!
Neem even contact op met onze klantenservice, dan helpen wij je verder.
Ik heb een klacht!
Elke klacht is voor ons een uitdaging. Een uitdaging om deze zo goed mogelijk op te lossen.
Dus heb je een klacht over onze dienstverlening, een artikel of ( de bezorging van ) je bestelling? Zorg dat je klacht zo snel mogelijk, uiterlijk binnen één maand telefonisch of per email bij ons binnen is.
Wij zorgen dat we zo snel mogelijk op je klacht reageren en zullen in overleg met jou het probleem oplossen. Stuur je een email, laat dan ook even het nummer van de bestelling en jouw telefoonnummer achter. Op deze manier kunnen we contact met je zoeken met alle gegevens bij de hand.
Vind je dat jouw klacht niet naar tevredenheid is opgelost? Dan kan je een klacht/geschil indienen bij Stichting GeschilOnline. Zij kunnen onafhankelijke bemiddeling verzorgen.